life's too short to be wasted

Allt börjar gå mot bättre tider nu. Har tänkt rätt mycket på senaste tiden, pratat med lite olika personer. Har hamnat i en toppenklass. Träningen börjar ordna sig riktigt bra, jag börjar må och hantera allting bättre. Men det är lång väg kvar. Men hur som helst så kommer allting bli bra. Klarar inte det utan mina närmsta, tack till er. Ni vet vilka ni är!

Jag har haft möte med min tränare och vi har lagt upp massa mål. Riktigt tufft, men det är bara att kämpa på. Och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt taggad! Känns superskönt att börja komma in på rätt spår igen.

Just nu sitter jag och tittar på Idol. Älskar verkligen det! Sitter även och pluggar lite franska och psykologi. Har läxförhör imorgon.

Nu ska jag fortsätta titta på Idol.
PUSS!

to make each day count


Kommentarer
Postat av: Kusin V

Vad härligt att du känner att det känns/går bättre för dig. Skönt att höra. =) Du vet att jag finns här för dig om du vill prata, hoppas iaf att du känner att du kan det.



Miss ya!



Massa pussar och kramar / Din kusin Viktoria <3

2010-09-08 @ 21:22:58
Postat av: Sabrina

sv till kusin: Ja de känns verkligen jättebra nu! Ja absolut, det kan jag, och det ska jag lägga på minnet! Saknar dig!

Tusen kramar och pussar! <3

2010-09-08 @ 22:41:15
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0