i love you, with every bit of my heart



personen på bilden här ovanför är en person som jag aldrig skulle kunna
tänka tanken på att leva utan. personen på bilden är min mamma

jag tar mig aldrig tiden till att berätta för dig hur mycket du betyder för mig mamma
mitt liv skulle vara så otroligt mycket svårare om jag inte hade dig
jag förstår inte hur det skulle vara möjligt att leva ett liv där du inte finns 
det finns inte ord till att beskriva hur tacksam jag är över att få ha en
så fantastisk person som du är till mamma. styrkan jag ser i dig har jag aldrig
sett hos en annan person. jag känner mig oerhört lättad över att vi har kommit
varandra närmre, precis så som mor och dotter ska vara. jag önskar jag kunde
finnas till och hjälpa dig mer, men det är svårt när jag är här och du är där. 
varje gång jag kommer hem, så känner jag mig inte riktigt hemma förrän
jag har fått omfamnas av dig. då vet jag att jag är hemma igen 
tack för allting mamma, du har ett hjärta gjort av guld
- jag säger detta alldeles för sällan:
jag älskar dig mamma


Kommentarer
Postat av: pauli♥

tusenb tack ska du ha snygging!

dom är köpta på skopunkten :)

2010-10-19 @ 21:48:28
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Kusin V

Vad fint skrivet till din mamma!! =)



Kramar <3

2010-10-20 @ 23:28:19
Postat av: Sabrina

Sv till kusin: Tack så mycket! Kramar <3

2010-10-25 @ 14:37:14
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0