It's friday baby

Fredag idag! Fy sjutton vad skönt. Och denna helg spenderas i Frövi med Jessica. Tummen upp på det tycker jag!

Det som hittills är planerat inför helgen är:
Idag:
Grilla med Jessica,Mårten och Viktor. Sedan ska jag och Jessica nog titta på film.
Imorgon: In till Örebro med Jessica,Becka, Anna och Viktor. Gillar att Viktor går med på att åka in med fyra tjejer.
Söndag: Pokaljakten äger rum i hallen,så det blir att dra dit och sitta i sekretariatet och fixa med poängtavlorna på förmiddagen. Därefter ska vi sola och sedan blir det nog lite gym också.

Sedan vet man ju aldrig vad som händer mer. Vi får se vad helgen har att bjuda på helt enkelt!

Nej nu ska jag fixa mig lite sen ska jag kila till Jessica.
puss!





sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0