HAPPYFACE

Vet ni en sak?! Jag är superglad!! Vet ni varför?! Nej det gör ni inte så därför ska jag berätta det. Pappa köpte flygbiljetter igår, så den 10 juli åker jag, lillebror,lillasyster och pappa till Tunisien. Ni kan inte ana hur glad jag är!! Fy tusan! De ska bli så jävla skönt rent ut sagt. Och vi ska vara där i en hel månad!
HUR UNDERBART ÄR INTE DET?!

SOLA, bada, träffa släktingar, bröllop, äta massvis med melon, SOLAAAAAA! J'ADORE!!
Jag längtar som en tok! Ska ta vara på varenda sekund där. :D


DAMN I'M HAPPY!!


Tunisien 08


Kommentarer
Postat av: Kristoffer nilsson

asså shit du kommer vara brun när du kommer tillbaks:P nice

2010-05-26 @ 22:18:39
Postat av: Sabrina

svar till Kristoffer:

Ja förhoppningsvis är jag brun när ja kommer tillbaka! :) Ja det blir nog riktigt nice!

2010-05-27 @ 12:03:57
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0