BUDO NORD

Imorgon ger vi oss av ner till Lund för invägning. Härligt. Eller ja, det beror väl på hur man ser det. Flera timmar i buss är väl inte så skönt men. Vägde mig idag och då vägde jag 57kg prick! FÖRJÄVLA BRA då jag vägde 59,9kg för två dagar sen. Känner att jag börjar bli grym på att banta. Haha jag kommer ihåg när jag började på JudoGymnasiet. Jag var verkligen sämst på att banta ner mig, och jag var jätteosäker hela tiden. Men nu jäklar är jag en riktig kung på det! Och imorgon efter invägningen väntar en fin, stor godispåse :D OCH ORDENTLIG MAT. HALLELUJAH!!
Hmm, kanske inte är så bra på att banta ändå! HAHA

Hur som helst, på torsdag är det Budo Nord Cup som gäller. Tävling alltså, för er som inte vet. Lär ju tagga rätt hårt! Måste ta igen efter Senior-SM tycker jag.
Därefter blir det träningsläger fredag-söndag. Gött! Kommer vara riktigt sleten när jag kommer hem igen. Men det är det värt. Eller?

Nej nu ska jag packa det sista, sen blir det väl att dra hem till Viktor och tvätta & kolla film.

Puss på er snyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0