THE MOMENT SOMEONE TELL YOU YOU'RE NOT GOOD ENOUGH IS THE MOMENT YOU KNOW YOU'RE BETTER THAN THEM

Morgonträningen är avklarad! Fy tusan vad det var jobbigt. Hinderbaneintervall hade vi idag.. Fyra varv,det låter pyttelite och jätteenkelt men i själva verket är det hur jobbigt som helst,och bantningen gör det inte ett dugg bättre. Efter träningen var det frukost(godaste frukosten på HELA veckan) och det enda jag fick stoppa i mig var ett glas mjölk.

Invägning ikväll,därav bantningen.. Ser ut att bli bastu ett tag,sen när jag klarat invägningen blir det PASTABUFFÉ! mumma!

Tänkte berätta för er att Vincent och Patrik från min hemmaklubb(Södertälje Judoklubb) har kommit in på JudoGymnasiet 2010!! Har sagt grattis ett antal gånger redan men säger det igen.. GRATTIS!!! Snart är sjk's tävlingsgrupp fulländad igen! :D Så till hösten flyttar dom ner hit.


Nej nu måste jag kila och prata med franskaläraren.



Bild från J-SM i Sundsvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0