ONE OF THE HARDEST MOMENTS IN LIFE IS DECIDING WHEN TO GIVE UP AND WHEN TO TRY HARDER

Nej usch jag känner att bloggen har lagts åt sidan ett ganska bra tag. Har ingen insperation,ingen lust alls att skriva. Det är så himla mycket nu med träning,skola och tävlingar. Sen så har jag min mormor att tänka på samtidigt. En hel del ursäkter med det får ni ta.

I helgen är det tävling, i Norrköping. IG-fiskmåsarnas stad!! YAAY.
Sverigecupen,lagtävling som gäller. Det blir gött det,vet dock inte hur många tjejlag som är anmälda än. Men det lär ju inte vara så många. Tråkigt att det inte är fler som ställer upp när man vet att dom flesta distrikt skulle kunna ha lag.

Känner ni också att våren är påväg?! Så otroligt skönt! Igår var det en jättefin dag, solen lös och det var inte kallt alls. Idag är det lite kallare.. Längtar verkligen tills det blir varmare och man kan gå i tunna kläder. Jag längtar till sommaren!




Klart man bjuder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you never give up in life

2010-03-14 @ 18:52:19
Postat av: Sabrina

Svar till Anonym:

Håller med dig!! Man ska aldrig ge upp!

2010-03-18 @ 23:35:31
URL: http://sabrinaks.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

Det borde vara fler bilder på dig! du ser ju bra ut :)

2010-04-09 @ 23:30:26
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0