SOMEDAY I WILL UNDERSTAND IN GOD'S WHOLE PLAN

Mormor

Varje dag,varje timme,varje minut,varje sekund ägnar jag mina tankar åt dig.
Det är inte lätt att spela stark när insidan är hur svag som helst.
Man spelar stark,men tillslut krossas man totalt.
Jag är livrädd. Saker som det här existerar inte i min värld,trodde jag. 
Jag visste att någon gång skulle det komma,men jag vill inte inse. 
Man tar allting för givet och man inser inte vad som kan hända förrän det väl händer.

Jag har svårt för att hantera situationen.
Jag vet varken ut eller in. Men jag ska vara stark,eller hur som helst försöka.
Det finns fortfarande tid kvar. Tänka positivt även fast det är näst intill omöjligt.
Mitt hjärta sitter i halsgropen var eviga sekund.

Jag ska vara stark. För din skull. Du ska också vara stark.
Försök vara så stark du orkar.
Jag begär det inte,men försök bara. Varje sekund är värdefull.


Jag älskar dig,villkorslöst.

/ din ronja






Kommentarer
Postat av: Thea

Åhh vad fint skrivet Sabrina! Du är STARK!

Och du vet vart du har mig älskade vänn!

Du fixar det här, och jag finns vid din sida hela tiden!

älskar dig!

syns efter påsklovet! <3

2010-04-01 @ 13:09:08
Postat av: Sabrina

Svar till Thea:

Tack så mycket hjärtat! Det värmer verkligen att veta att du finns där. Älskar dig också! Ses snart <3

2010-04-02 @ 12:15:06
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0