Estonian Open 2010

Nu är jag hemma från Estland! Eller ja,jag kom faktiskt hem igår. Hehe! Det var sjukt roligt. Resan dit,tävlingen,lägret och allt annat!

Tävlingen gick inte så bra. Mötte en tjej från Estland i första matchen,men förlorade den. Och hon jag förlorade mot förlorade sedan mot Emma så därför fick jag inget återkval. Och därmed var tävlingen över för min del. Lite surt,men sånt händer! Det är bara att se framåt!

Sverige blev för övrigt bästa nation på tävlingen. Det slutade med 6 guld, 3 silver och 7 brons!! Så jäkla bra vi är! Grattis till alla som tog medalj och sjukt bra kämpat allihopa..

Efter tävlingen var det läger. Fem pass på tre dagar,ganska jobbigt. Men det var väldigt roligt. Skönt att få köra med folk som man inte kör med så ofta!

Båtresan hem röjde! Först åt vi buffé. Den var inte lika god som den på finlandsbåten men den var helt okej i alla fall,och efterrätterna var BÄST! mums. Sedan gick vi och lyssnade på livemusik och då kunde vi INTE sitta stilla. Jag,Sofie,Adam och Viktor gick upp på dansgolvet och dansade loss. Haha dom som sjöng måste tyckt att vi var helt sjuka,men det är det vanliga. Sedan tittade vi på en Latino Carneval där dom sjöng och dansade och massa annat. Roligt! Men efter så tog dom upp alla på dansgolvet och tvingade oss att dansa,fy tusan vilket röj det var. Och riktigt kul!!!

Nu är jag lite mör i kroppen på vissa ställen,men det börjar avta. Sitter i skolan och väntar på att gå och äta.. Vi hade prov idag men jag hade inte pluggat och eftersom jag varit i Estland får jag göra provet nästa vecka. HÖHÖ
Imorgon är det fredag så då är det morgonträning(vi skulle ha lugn träning,yes),skola sen åker jag hem till Södertälje. Det ska bli skönt att få vila lite eftersom att det är tävling nästa helg också,och sen helgen efter det åker jag till Tyskland och tävlar/tränar. Det ska bli NICE! :)


Dålig uppdatering som vanligt men har inte så himla mycket tid att lägga på bloggen. Så det får bli ett inlägg lite då och då.


puss!


Kommentarer
Postat av: kattis

men wtf du är ju ass dålig på att blogga liksom yhy:) hahahaha fina sabrina xD

2010-03-06 @ 19:28:16
URL: http://kattis.bubbleroom.se
Postat av: Sabrina

Svar till Kattis:

Det finns anledningar till varför jag inte bloggat så mycket.. SÅ jag tycker du ska knipa din lilla trut!! :) Fin kan du vara!

2010-03-18 @ 23:37:42
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0