Resultat från BSOC

Lovade att skriva ett inlägg om hur det gick på Baltic Sea Open Championships. Så jag gör väl det nu. Tävlingen för mig gick inte alls bra. Jag hade två matcher. Första matchen var mot en svensk. Körde bra i Tachi-waza(stående), tills det blev Ne-Waza(brottning i mattan). Då åkte jag på ett armlås. Därmed förlorade jag matchen.
Andra matchen var mot en ryska. Gick rätt bra, tills det blev Ne-waza. Åkte på ett till armlås. Fast på andra armen. Torskade igen. Vilket resulterade i två förlorade matcher på armlås.. Vad betyder det? Jo att jag måste träna mer på Ne-waza. Fint att min viktklass vanns av en svensk. Det gillar vi.

För övrigt så var resan till Finland jätterolig. Vi hade det riktigt trevligt på båten dit, under tiden vi var där, och på båtresan hem. Vi åt buffé på hemvägen. Kan inte säga annat än NAMNAMNAM! Det var riktigt smarrigt. Men resultatet efter all efterrätt var två speedade judokas. Jag och Becka fick på tok för mycket socker i oss. Men vem klagar? INTE JAG :D


Lite bilder från resan:








Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0