I wanna be a billionaire so fuckin' bad

Hej! Hola! Salut! Hello!
Mår ni bra? Det gör i alla fall jag, trots att jag är halvt död efter dagens sommarträning.

Så vad har hänt på senaste tiden? Inte mycket. Midsommar'10 gick av stapeln och det var jättetrevligt. Majoriteten av släkten samlades hemma hos oss. Det vankades grillning,dricka,lekar och massa annat roligt. Jag klagar verkligen inte för vi har alltid roligt!!

Men en viktig person fattades. En person som gör midsommar fulländat. Världens underbaraste mormor. Saknar dig mer än ord någonsin kan förklara. Men jag kände att du var där med oss. ♥ jag älskar dig


Idag är det endast tolv ynka dagar kvar tills vi sitter på planet till Tunisien. Tiden går så himla snabbt och jag längtar så fruktansvärt mycket! Det ska bli jätteskönt att komma härifrån och få slappna av och vara ifrån allt ett tag. Men det känns som att jag har HUNDRA saker kvar att inhandla trots att jag inte har det. Måste köpa ny bikini,vit skjorta och nya solglajjer. Även en kamera skulle behöva inhandlas men det lär jag nog få låna av någon, eftersom jobbet jag skulle få rann ut i sanden. Hur som helst, vi får se hur det blir. Det ordnar sig nog till slut. :)


Haha trodde aldrig jag skulle ladda upp den här bilden. LOOK AT MY FAT BELLY! HAHA Cola i käften förklarar ju allt. Men va bruuun jag var!! Bilden är i alla fall från när jag var i Kroatien 2008 på tävling och träningsläger med min kusin och två av mina dåvarande tränare. I had a great time! Hoppas det görs om snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0