Skola.

Hej! Somnade inte förrän vid halv 4 inatt. Tack vare att Adam och Andreas satt och nördade vid datan och gjorde massa annat hemma hos oss. Riktiga sunnar är dom. Men tur att vi har roligt iallafall, annars hade det inte varit värt det.

Nu sitter jag i skolan, är sådär lagom trött. Väntar på att min svenskalektion ska börja,vi ska titta på film tror jag. Nyckeln till frihet ska vi se. Någon som sett den och vet om den är bra?
Hur som helst, efter det har jag lunch och sen blir det skridskoåkning! Roligt! :)

Ikväll är det självklart träning. Och Måndag betyder att det är en blandad träning så det blir inte så jättejobbigt som tur är. Haha. Och ikväll SKA jag sova tidigt! Den som stör mig får stryk.




Gammal bild från när vi hade myskväll med Glögg och Pepparkakor!
Jessica,Andreas,Praktikanten,Sofie och Sunnet Adam.


Nu blir det tagga för film,PUSS! hehe

/sabrina


Kommentarer
Postat av: Theaaaa

haha jaa skridskoåkningen var vell kuulig ;D <3

2010-01-18 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0