Prov!

Nu sitter jag och väntar på att ha medicin. Sen ska jag ha prov i Vård och Omsorg som jag inte har gjort. Det kommer gå åt skogen verkligen. Men bara jag får ett G så blir jag nöjd! Förhoppningsvis så får jag bättre än G. Men vi får se. Tycker det är konstigt bara att om man inte gör det provet innan dom sätter betyg så får man IG i hela kursen? Det är lite skumt.

Efter skolan blir det träning. En halvtimmes egen uppvärmning och en timmes randori,precis som vanligt på tisdagar. Men jag är så himla trött,hade verkligen ingen ork att gå upp ur sängen idag plus att det var iskallt. Förstår inte vad som har hänt med värmen alltså.

Träningen slutar klockan 6 så då blir det tvättstugan. Sen får vi se vad som händer ikväll.

Nu ska jag iallafall kila och plugga till provet. Önska mig lycka till! HAHA

/sabrina


Kommentarer
Postat av: Kusin V

Lycka till!! Det kommer att gå bra!!! Och om du redan har gjort provet så hur gick det?!



kramen

2010-01-19 @ 14:02:27

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0