Planer.

Det är precis det jag inte har för ikväll! Antar att det inte blir att dra hem till Oscar,efter som att jag inte har någonting att åka på. Känns inte så himla lockande att sitta hemma en lördagkväll men ja. Hade lite tankar på vad som skulle hittas på idag men presonen är lite frånvarande just nu eller någonting så det blir väl ingenting av med det heller. Haha.

Imorgon blir det att åka hem till Frövi igen. Helgerna går alldeles för fort tycker jag. Det känns som att så fort jag har kommit hem till Söder,så måste jag åka tillbaka till Frövi igen. Men kommer tillbaka hit om två helger igen. Och då blir det att fira födelsedag.



Maren på sommaren,lovely. Södertälje är ingenting annat än en Sommarstad!


/sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0