Judofolk!

Det blev en toppenbra dag igår! Nästa halva Judogymnasiet kom på besök,för att äta kladdkaka och umgås. Så superfina människor det är. Ångrar inte en sekund att jag sökte till judogymnasiet! Det blev en hel del prat,skratt mm. Jag och Björkis fick presenter av Anna,Frida och Rebecka! Jag fick en sprutflaska med saft i av Anna och Frida, sen fick jag en superfin ljusstake av Rebecka i form av en blomma. Tack tjejer! Jag fyller ju egentligen år imorgon, men fick presenter ändå,snällt av dom!! Efter det blev det en tripp hem till Assar och lämnade hans present,haha tror att han blev glad. Hoppas det iallafall. På hemvägen blev det en liten omväg,hehe..

Nu sitter jag hemma och tittar på One Tree Hill. Funderar på att göra mat, men vi har ingen pasta och har ingen lust att att gå till Tempo när det är såhär kallt. Så vi får se. Ingen träning ikväll,vi ska istället iväg på någon sak som vi inte fått veta än,för lite umgänge. Det blir trevligt tror jag.



/sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0