Hemsk kyla.

Hemma igen efter en trevlig kväll hemma hos Denise. Vi har alltid lika kul. Vi tittade på Let's dance och drack smoothies och pratade massor! Saknar er som tusan tjejer!

Sen skulle vi gå och lämna Jennifer vid bussen,kylan dödar verkligen! Det är så himla kallt. Vill ha sommar nu!!
Tur att jag slapp gå hem,då hade jag garanterat dött.

Imorgon blir det nog att jag drar hem till Denise igen med tjejerna. Och den på söndag åker jag tillbaka till Frövi igen. Vill verkligen inte tillbaka till skolan! Vill ha mer lov. Men det är en halv termin kvar till sommarlovet! Och då blir det att åka utomlands,längtar som tusan!
Tur att man saknar folk från skolan,då har man något att se fram emot iallafall!

Nu sitter jag och dricker te med lillebror och lyssnar på musik. Haha han sitter och sjunger till nästan varje låt vi lyssnar på. Plutten borde verkligen ställa upp i idol när han blir stor!




Bilden är från när jag var i Tunisien 2008!
Ge mig sommar tack.


/ sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0