Galet på parkeringen.

Trodde jag skulle sitta hemma hela kvällen men så blev det inte. Den spenderades istället med Danne. Vi åkte runt lite sen stannade vi och pratade lite om allt och inget. Haha efter ett tag kom det en bil som ställde sig lite längre bort från oss ,sen stod dom där ett bra tag. Och vi kom på ganska snabbt vad dom hade för planer.. Igenimmade rutor säger allt! 
HAHA,riktiga nötter alltså. Roligt att varken jag eller D kunde låta bli att titta dit! HAHA

Lite senare fick vi sällskap av K och J. Vi åkte runt lite,snackade och skrattade en hel del. Perfekt avslut på denna helg. Det är i såna här lägen jag längtar extra mycket till Tälje.
Imorgon blir det hemfärd,vill inte. Men måste. Nästa helg är det riksrandoriläger. Så då blir man kvar i Frövi,men helgen därpå kommer jag ju hit igen. (y) tummen upp för det.

Måste utbringa ett hurra till min kära vän Jacob Björktorp som fyller hela 18 år idag. Grattis på dig,fina människa! Hoppas du får en bra födelsedag!! Det är du värd.


Jacob till vänster,och Alex till höger.

/sabrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0