22 januari 2010

Kom hem till Södertälje igår! En dag extra hemma hos familjen har jag ingenting emot.

Idag vaknade jag vid halv 8 så jag gick upp och åt frukost,fixade mig sen gav jag mig av ner till stan. Hade tandläkar tid. Trodde jag bara skulle på undersökning. Men fick en ny tid vid halv 2 så då drog jag upp till Rosenborg och träffade lite gamla lärare medan jag väntade på att min lillasyster skulle sluta. Märkte när jag var i Rosenborg hur mycket jag saknar den skolan,och alla lärare, men mest av allt 9C. Det är sjukt hur mycket jag saknar den tiden!!

Hur som helst,när min syster hade slutat så kilade vi ner till tandläkaren där jag fick laga ett hål(!),ta bort massa tandsten sen fixa avtryck för den nya plastskenan efter som smarta jag glömde den andra när jag var i Finland. Allt på en gång, usch! Men det gick bra ändå.

Efter det tog vi en tur till affären där jag skulle köpa Assars present. Sedan begav vi oss hem till min älskade mormor. Satt och pratade lite om allt och inget.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik,kollar lite på facebook och funderar på vad som händer imorgon. Blev bjuden hem till en kompis som ska ha födelsedagsfest i Gnesta?! Jag har inte ens ett jävla busskort så vet inte hur jag skulle ta mig dit,så det lär inte bli något av det. Men vi får se helt enkelt!


jag älskar dig mormor,se till att bli bra♥

/sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0