10 januari 2010

Hej!! Nu är jag hemma från Denise igen. Kvällen blev helt okej! Det var ett tag sen man spenderade tid med tjejerna så det var självklart roligt att få göra det igen!
Vi var som sagt hemma hos Denise med tjejerna och denise's föräldrar. Det blev singstar,massa prat,smsroulette och massa annat!
Sedan drog tjejerna hem och jag och Denise satt och pratade/lyssnade på Denise's familj. Därefter bestämde vi oss för att göra smootie. Fy tusan va gott det är!!
Sen blev det sovtime.

Nu så ska jag packa,försöka få tag på bror sen så åker jag hem till Frövi. Lite surt är det men kommer hem nästa helg igen.


Bild från igårkväll;

Jennifer,Melinda,Sussie och Denise's mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0