VÄRME TACK!

Att plugga är bland det värsta som finns!! Fy tusan vad jag ogillar att plugga. Så himla tråkigt alltså. Tur att det finns musik att lyssna på medans man försöker bli ett knyck smartare.. Det är dock ganska dåligt att lyssnar på musik samtidigt. Koncentrationen blir ju inte likadan.
Ja,anledningen till detta inlägg är att jag sitter och pluggar just nu.. Har prov imorgon i Medicinsk grundkurs. Det lockar inte ens pyttelite! Men man får göra sitt bästa helt enkelt.

Måste också säga att jag är oerhört trött på snön!! Vill att den ska försvinna. Hit med sommaren och värmen istället! Jag vill att det ska bli juli,för då blir det Tunisien i en månad. LOVELY




Kroatien 08. Träning/tävlingsvecka med judon. Men kan nog påstå att det vart mer sola,bada och shoppa än träning faktiskt! Det var verkligen jättefint där! Tänker lätt åka tillbaka dit igen.


Kommentarer
Postat av: Theeaa med stort T!

åhh en månad i tunisien känns mycket lockande!

Får jag plats i din resväska??

<3

2010-02-04 @ 21:48:15
Postat av: Sabrina

Svar till Thea: Ja det kommer bli riktigt gott alltså!! Klart det finns plats för dig :D du är så liten ju. <3

2010-02-04 @ 22:27:52
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0