DESTINATION ESTLAND

Halva veckan av sportlovet har gått och jag är i Frövi.. Åkte hem till Södertälje i Fredags sen så åkte jag tillbaka hit i tisdags efter många om och men. Jag hatar SJ på vintern. I princip ALLA tåg som kunde ta mig på något sätt till Frövi var inställda.. så det var nära att jag och sofie inte tog oss hem. Men det slutade med att hennes pappa fick skjutsa oss. Så himla snällt av honom! SJ AB blir BAJS baklänges av en anledning... nej nu ska vi inte vara såna.. Surt bara att sveriges tåg inte är anpassade och gjorda för att finnas i Europa.

Hur som helst,uppdateringen har inte varit av den bästa,men har ingen lust alls. Har så mycket att tänka på nu så jag sätter inte bloggen i första hand.

Känns lite tråkigt att inte få spendera hela lovet hemma i Södertälje med min familj. Men jag hann i alla fall vara där i några dagar. Det var rätt skönt må jag säga! Spendera massa tid med dom och så. Jag kan ju säga att jag tar vara på tiden med dom mycket mer nu när jag inte bor hemma längre. Jag och mamma tog även en tripp hem till mormor. Hjälpte henne att möblera om,pratade en hel del,och åt lunch/middag. Vill försöka träffa henne varje gång nu när jag åker hem med tanke på hur läget är..
Tror det blir att åka hem igen nästa helg!

Åker ju till Estland imorgon. Det är tävling på lördag och därefter är det läger. Kommer hem nästa onsdag igen. Är lite orolig över vikten. Vägde mig idag och hade 1,8kg kvar och det är två dagar till invägning.. Vägde mig efter middagen dock,men ändå.. Vi får se hur det går. KOMMER IAF KÖPA GODIS SOM TUSAN PÅ BÅTEN!! :D blir ju bra så kan ja tröstäta om jag inte klarar vikten,haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0