Bastu!

Hej på er! Har inte skrivit på ett par dagar,men jag har känt att jag verkligen inte har velat. Har haft det ganska jobbigt,har det dock fortfarande men tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg så att bloggen inte torkar ut!

Hur som helst,det är lite saker som har hänt med min mormor som ni kanske har märkt. Hon är sjuk,och mår inte bra. Det känns väldigt mycket eftersom jag är så himla nära henne. Hela släkten är väldigt tighta så det har tagit ganska hårt på oss alla. Så det är en liten jobbig period just nu. Känner att jag bara vill åka hem till Södertälje och spendera allt tid med mormor,men det går ju inte.. Har massa tävlingar som närmar sig, bl.a. SM på lördag så det är träning som gäller. Sen så är det ju skola också. Men jag åker hem nästa helg och är kvar där i 3-4 dagar som tur är.. Sportlovet börjar ju då men vi åker ju till Estland så hinner bara vara hemma i några dagar,men det är alltid något. Så då ska jag passa på att spendera tid med mormor.

Tisdag är verkligen veckans drygaste dag. Vi har bara två lektioner men dom är ca 2½-3 timmar långa så det är riktigt tröttsamt. Sedan är det Randoriträning direkt efter skolan så jag är ganska trött efter. Men det är skönt att träningen är tidig. Efter träningen bastade jag med massa trevligt folk. Gillart! Eller ja,det är ju skönt att basta,men när man ska basta inför invägning är det inte lika roligt. Haha! Har ca ett kilo att gå ner till fredag,så jag tror det blir basta på fredag också! Men då lär det bli ett helt kilo...
Klockan tio på fredag bär det av till Sundsvall. Så dom som väger över har lite tid på sig att gå ner eftersom det tar ca 6 timmar. 

Blev ett ganska långt inlägg så har inte så mycket mer att skriva faktiskt.. Har så mycket tankar i huvudet så känner inte för att skriva mer. Men vi får se när jag skriver i bloggen igen. Kanske blir imorgon,i helgen eller kanske nästa vecka. Vi får se helt enkelt. Men ha det så fint allihopa.





/ s

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du tar SM!! <3 miss u !

2010-02-10 @ 18:04:10
URL: http://karouisellstrom.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Svar till Nettan:

Vi får se,ska köra på iallafall. Har tuffaste gruppen så vi får se hur det slutar. Saknar dig också! <3

2010-02-10 @ 22:48:08
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0