JAG SAKNAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET MORMOR

Igår var det den 29 April. Dagen då din begravning var. Den var så himla fin! Det var så vackert, alla fina blommor,ljus,rosor. Det var så perfekt! Det kunde inte blivit bättre mormor. Det som fattades var att du var där och såg det. Du hade blivit glad. Det vet jag att du hade blivit.

Jag önskar du vore här mormor, med mig. Din plats är här med oss. Men jag vet att vi möts en dag igen. Jag längtar efter den dagen. Den dagen då jag får krama dig igen, känna din lukt. Den dagen jag får berätta för dig hur mycket jag älskar dig och hur lycklig jag är över att ha dig som min mormor. Lova att vänta på mig.

Jag älskar dig, sov gott älskade mormor.
Jag saknar dig mer än någonsin


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

jag förstår hur det känns, jag tycker synd om er.

2010-05-02 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0