DET MÅSTE VARA EN MARDRÖM BASERAD PÅ ATT SAKNA, OCH SAKNADEN ÄR SMÄRTAN SOM FÅR TANKARNA ATT VAKNA

Idag är det 28 April, vilket betyder att det är Nationella i engelska i skolan. Är inte så nervös faktiskt, så det kommer nog gå bra. Efter det har vi kanske musik beroende på om vi ska ha det eller om vi slipper de, därefter matte sen åker jag hem till Södertälje.

Imorgon är det begravning för mormor. Känns lite sådär.. Det är väldigt jobbigt och jag är lite nervös inför mitt "tal" som jag ska hålla. Det känns bara fel att vi ska vara där för just de omständigheterna.. Mormor har ju sin plats här med oss... Men men, som min bror sa: Det är i såna här lägen man vet att det inte finns någon gud.

Försöker se framåt och tänka positivt. Men det är svårt, när saker är förändrade. Verkligheten hinner ikapp och då är man tillbaka på samma ruta igen. Men det är bara att ta en dag i taget.


Nej nu måste jag kila! Annars missar jag bussen.
Lycka till alla som ska skriva nationella idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0