2 VECKOR SEN DU GAV DIG AV

Idag är det två veckor sen min mormor gick bort. Det känns fortfarande overkligt.. Jag vill inte tänka att det är sant. Men det är bara att acceptera. Det är otroligt svårt att förlora en så stark individ från sitt liv som hon var. Saker och ting som man jämt gjorde,som var en "tradition" kommer aldrig bli detsamma igen. Och vissa saker kommer inte ens genomföras igen. Det är hemskt,och jag hatar det så mycket.

Men jag vet att en dag ses vi igen,jag och mormor. 
Det är bara att hon väntar på mig på ett bättre ställe så länge..

Jag har märkt hur otroligt starka alla mina anhöriga är. Vi stöttar varandra oerhört mycket. Det är precis lika svårt för allihopa och det känns så bra att vi har varandra. Kommer det dagar som är jobbiga, så vet jag att jag kan höra av mig till vem som helst. Det känns bra.

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig,mormor.


Nel mio cuore per sempre ♥


Kommentarer
Postat av: Kusin V

Känner likadant som dig gumman, kan inte heller förstå riktigt att hon är borta. Helt ofattbart. Men jag tror att det beror på att det gick så fort på slutet man va inte riktigt beredd på det. Men vi är STARKA tillsammans i våran härliga släkt, och vi får försöka att hålla traditionerna vid liv så gott det går. Det kommer att kännas konstigt i början, speciellt midsommar. Men vi får försöka att samlas iaf och göra våran "Så ska det skråla" och lekarna. För det får vi inte "tappa", vi får göra det för mormors skull. För det hade hon velat att vi inte slutar med tror jag.



Nej nu måste jag gå å lägga mig ska upp 5.30.



Du får hade så bra & sköt om dig gumman, å är det nåt så är det bara att höra av dig, det vet du!!!



Älskar dig kusin!

Puss & kram <3

2010-04-16 @ 00:19:54
Postat av: sabrina

Svar till Kusin:

Ja vi får se till att vi håller traditionerna vid liv. Annars vore det väldigt synd. Det gick för fort,alldeles för fort. Jag tror att midsommar kommer bli mest förändrad. Men även tanken på att "rosen man alltid fick på födelsedagen" aldrig kommer hända igen känns lite konstigt. Men vi får se till att leva för henne nu.



Hoppas du har det bra. Kram!!

<3

2010-04-16 @ 16:59:13
URL: http://sabrinaks.blogg.se/
Postat av: Theeaa

Fint skrivet!

Love you <3

2010-04-18 @ 21:35:44
Postat av: Sabrina

sv till Thea: Tack så mycket hjärtat! Love you <3

2010-04-18 @ 23:16:35
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0